Project 2: Twitter



Untuk Project 2: Twitter, aku nak cuba jana wang melalui Twitter sebab ada yg dah berjaya menjana wang dengan Twitter sehingga 4 angka. Aku pun nak cuba-cuba juga. HAHA. Manatau ada rezki di situ. Berikut ni planning aku la. Aku akan buat step-by-step.

Fasa 1: Kumpul sehingga 200 followers (Yang ni ongoing process)
Fasa 2: Buat sehingga 100 tweets
Fasa 3: Join website yg tawarkan pengiklanan via Twitter (eg, Churp-churp)
Fasa 4: Buat kerja sikit
Fasa 5: Tunggu hasil :p

Siapa-siapa yang nak tolong saya dgn project ni, bolehla add saya di @wisepakman. U follow me, confirm I follow U :D

Aku akan share semua langkah-langkah dalam Blog Ingatan Rawak. Kita sama-sama belajar lah iye.


Status: Active
Capital: RM0
Profit/Loss: n/a

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments :

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme