Lagi Projek

Assalamualaikum & Hello World!

Masuk tahun baru ini, aku rasa seperti nak buat satu lagi projek baru.Projek ni pun lumayan sebab dah ramai yang berjaya mendapat sehingga 5 angka profit, dan MODAL RM0 FREE! Aku nak buat tapi fikirkan dah ada 2 projek dalam proses, dan kena siapkan beberapa website, ditambah pula dengan tanggungjawab sebagai seorang pelajar undergraduate.

Projek yang aku planning nak buat ini,xmemerlukan komitmen yang tinggi sebab dah terbukti ada yang buat part-time je. Modal 0, komitmen rendah, xperlu fikir penghantaran dan produk, agak rilex


Projek aku tengah fikir-fikirkan nak buat itu adalah Program Affiliate.

Kelebihan affiliate:

1. FREE, tiada kos.
2. Buat secara part-time
3. Tak perlu fikir mencipta produk
4. Tak perlu pening pasal penghantaran

Sebab aku dah beli Kursus Affiliate dari Rahman Basri : http://goo.gl/be1VN

Memang best dia punya penerangan dalam kursus tu. Dia tunjuk step-by-step. From zero ttg affiliate.
Maybe lambat lagi, aku start projek ni. Sebab nak siapkan kerja dulu dan fokus projek sekarang. Projek twitter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments :

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme