Ride ke Penang bersama Ducati Club Malaysia (2/2)

Sambungan dari Part 1.
Ni jugala ride yg aku rase perubahan buat diri aku sebab aku rase confident sket bawa motor. Dalam ride ni, aku telah memecah land speed record aku.huhu. Aku berjaya mencecah 196 km/h huahua!(Bikers lain lagi power, ni rekod aku ajela :))


Selepas sampai petang tu,aku rehat aje dlm bilik...sampai mlm, malam tu ad event kat SS. Malam tu juga ak tukar bilik sbb aircond rosak.Kat bawah ni beberapa gambar pengembaraan aku.enjoy :)

View bilik asal, before bertukar ke bilik lain.

Ni view dari bilik aku yang dah tukar tu. Gambar ambil after breakfast ya.


Time nak balik ke KL, terserempak dgn Geng Harley pulak.


 Ha tamatlah sudah ceritanya. Kalau berminat utk tgk lg byk gambar silalah tgk di group, "Ducati Club Malaysia" @ FB.

p/s: jgn lupa komen ye, pasal gambar ke, cerita ke, nak kongsi paper je...chatbox sentiasa open utk komen korang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments :

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme