Ride ke Penang bersama Ducati Club Malaysia (1/2)

Selamat sejahtera semua.
Fuh,Lama dah tak update. Seperti yg dijanjikan dulu bhw aku akan update pasal ride ke penang. Ni adalah ride pertama aku dengan Ducati Club Malaysia(DCM). Ride ni sempena MotoGP haritu. Jadi ada satu syarikat entertainment, Speedzone Party Tour, buat Tour beberapa tempat, sebelum ni kat NZ Wangsa maju. Tu aku join gak, dr NZ aku kenal geng2 DCM. Bermulalah perjalanan ku ke Slippery Senorita,Penang.

Berkumpul di NAZA TTDI, tunggu cukup orang, then semua terus VROOM!




Semasa rehat di Gas Station Petronas terserempak dengan Bikers Kawasaki







Berhenti di NAZA Juru, untuk lunch dan bermesra dgn geng2 NAZA di Juru Autocity =p





Antara superbikes yang terpampang di hadapan NAZA Autocity





Beberapa kilo sebelum sampai Jambatan Pulau Pinang












Sudah pun sampai di Bilik @ Hotel Naza Tallia. Terima kasih pada sponsor kita, Naza.
(Jangan jeles, aku layan bilik ni sorang2 ajer!hahahah)






View pantai dari bilik aku






View dari bilik aku. Gambar ni edit sikit, bagi ad feeling sket.hehe.

Nantikan lepas ni pulak. Aku akan update apa berlaku lepas ni dan before nak balik. Sementara tu, tengok-tengok la entri-entri sebelum ni dulu =) Thanx for reading!

p/s: penulis sekarang dah nak dekat final, sibuk sikit. huhu. Assignment pulak byk submit this week. Aduyai kenapa seksa student dengan bagi assignment yang bertimbun masa nak dekat final.Adeh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments :

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme