Our 1st anniversary

Ouh bahagia nya diri mempunyai seorang teman yang setia tidak kira dalam susah dan senang. Itulah yang saya rasa sejak mengenali dirinya. 22 10 2010 haritu anniversary kami. Takkan aku lupa hari pertama memilikinya. Banyak calon yang dah ditapis-tapis utk aku dapat yang terbaik. Akhirnya selepas berbincang dgn ibubapa ku, kami sepakat utk memilih apa yang aku miliki sekarang. Ouh dalam hati ada taman :)



Banyak benda kitorg buat sama2 semenjak aku kenal dia. aku ad jumpa video-video die kat youtube(video b4 aku kenal) nak kate sedih lepas dah jumpa vid tu, xpulak. Patot ke aku jeles sbb jumpa benda-benda camni? Nah korg nilailah sendiri, tgkla video-video yang aku jumpa ni.

aku rase korang mesti terkejut tgk video ni!




















tau x iklan apa? Das Auto(suara garau2 serak basah sikit)
Baru aku tau rupanya banyak iklan VW buat utk kereta ni. Kat bawah ni ada lagi beberapa yang menarik.












(ni faveret aku :p)

Remember, good guys drive POLO



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments :

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme